Pesan Rahbar

Sekilas Doa Arafah Imam Husain as dan Doa Arafah Imam Husain as

Doa Arafah (Bahasa Arab: دعاء العرفة ) adalah diantara doa-doa Syiah yang menurut riwayat dibaca oleh Imam Husain as pada hari ke-9 Dzul...

Home » » Amerika Tidak Berbicara Dengan Logika

Amerika Tidak Berbicara Dengan Logika

Written By Unknown on Senin, 23 Juli 2018 | Juli 23, 2018


Berunding dengan Amerika dan penjajah dunia adalah hal yang tidak masuk akal dan membuang waktu dan mereka tidak akan setuju apa yang kita inginkan. Tujuan mereka hanya ingin menguasai dan menjajah kita, jawaban kita adalah kita tidak akan pernah tunduk pada kehinaan.

Hujjatul Islam Abdullah Shadiqi mengatakan bahwa meskipun semua ada sengketa penjajah dunia, kami tidak akan berhenti di satu posisi dan penjajah dunia, kita sudah mengakui bahwa Revolusi Islam telah memimpin jalan menuju kehancuran koloni-koloni dunia.

Beliau mengatakan bahwa Revolusi Islam masih hidup dan gerakannya terus berlanjut karena apabila revolusi tidak hidup maka itu tidak akan efektif dan musuh-musuh juga tidak akan ada di sana. Oleh karena itu kita yang saat ini memiliki revolusi Islam sudah pasti memiliki musuh, dan karenanya kita butuh pada penjagaan, keberanian dan ketangguhan.

Hujjatul Islam Abdullah Haji Sadiqi saat menyatakan hubungan timbal balik antara orang-orang dan Wilayat sebagai sarana untuk rahasia revolusi berkata bahwa rahasia revolusi adalah hubungan mendalam antara manusia dan Wilayat dan musuh sedang mencoba untuk menghilangkan hubungan yang dalam ini.

Berunding dengan Amerika dan penjajah dunia adalah hal yang tidak masuk akal dan membuang waktu dan mereka tidak akan setuju apa yang kita inginkan. Tujuan mereka hanya ingin menguasai dan menjajah kita, jawaban kita adalah kita tidak akan pernah tunduk pada kehinaan.

آمریکا اهل گفتگو و منطق نیست/ تنها راه عقب راندن استکبار، ایستادگی و مقاومت است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر سخنان رهبر انقلاب در مورد اینکه هزینه سازش بسیار بیشتر از مقاومت است، گفت: آمریکا و استکبار اهل گفتگو و منطق نیستند و جز بردگی و سلطه بر ما به چیز دیگری راضی نخواهند بود، پاسخ ما هیهات منه الذله است.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز ۲۳ تیر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به چهل سالگی انقلاب و تداوم حاکمیت اسلامی در 4 دهه گفت: به رغم تمام توطئه ها و فتنه های استکبار ما هرگز توقف نکرده ایم و امروز استکبار معترف است که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی زنده و در حال حرکت است، افزود: اگر انقلاب زنده نبود تاثیرگذاری نداشت و دشمن هم نداشت لذا چون دشمن دارد نیازمند حافظ و پاسدار، بابصیرت و شجاع است تا این حافظان آمادگی داشته باشند نقشه های دشمن را بفهمند و در مقابله با آن بهترین راهکار را عملیاتی کنند.

حجت الاسلام حاج صادقی با تاکید بر پیوند مردم و ولایت به عنوان رمز ماندگاری انقلاب یادآور شد: یکی از رمزهای ماندگاری انقلاب پیوند میان مردم و ولایت است و دشمن تمام تلاش خود را می کند تا این پیوند را از هم جدا کند.

وی گفت: بسیج چیزی جز امت سازماندهی شده برای سنگرنشینی انقلاب نیست، فلسفه وجودی سپاه دفاع همه جانبه در تمام عرصه ها از انقلاب و دستاوردهای آن است و هر کجا خطری متوجه انقلاب باشد سپاه ورود می کند. استقامت فکری و عملی لازمه حرکت در مسیر انقلاب و پاسداری از آن است.

حجت الاسلام حاج صادقی در مورد مطالبه رهبری از نمایندگی ولی فقیه اظهار کرد: ارتقای بصیرت دینی، تقویت روحیه انقلابی و جهادی و معنویت، ارتباط و بهره گیری از حوزه های علمیه و روحانیون اثرگذار و تعامل و ارتباط سازنده با فرماندهی از جمله مطالبات است.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه در خصوص مواضع اخیر روحانی و حمایت سپاه اظهار کرد: هرگاه مسئولان در راستای ماموریت ها و خدمت به مردم حرکت کنند بی تردید سپاه حامی آنها است. مواضعی که اخیرا توسط ریاست جمهوری اعلام شد در جهت گفتمان مقاومت در برابر استکبار خوشحال کننده و رضایت بخش بود و چون در راستای سیاست های رهبر انقلاب است از آن حمایت شده و می شود.

وی افزود: هر دولتی که مواضع آن در جهت سیاست های کلان نظام که رهبری اعلام می کنند و در جهت خدمت به مردم قرار گرفته باشد سپاه از آن حمایت می کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه سپاه تمام تلاش خود را در اجرای منویات رهبر انقلاب انجام می دهد، گفت: سپاه با تمام وجود برای اجرای منویات رهبری فعالیت می کند و از مسئولانی که به دنبال تحقق فرامین رهبری و نظام باشند، حمایت می کنیم.


آمریکا اهل گفتگو و منطق نیست، جز بردگی ما به چیزی رضایت نخواهد داد

حاج صادقی با تاکید بر سخنان رهبر انقلاب در مورد اینکه هزینه سازش بسیار بیشتر از مقاومت است، گفت: آمریکا و استکبار اهل گفتگو و منطق نیستند و جز بردگی و سلطه بر ما به چیز دیگری راضی نخواهند بود، پاسخ ما هیهات منه الذله است که رهبری و مسئولان چندین بار بر این موضوع تاکید داشته اند و تمام ملت و دولت به آن پایبند هستند.


محدود شدن به جناح های سیاسی برای ما ممنوع است

وی در مورد سیاسی بودن سپاه اظهار کرد: سپاه دارای بصیرت سیاسی است و بینش و درک سیاسی است اما آنچه که نباید به آن ورود کند و نمی کند جبهه بندی های سیاسی است. بصیرت سیاسی برای ما واجب و شرط پاسداری است و بدون آن نمی توانیم ثابت قدم باشیم اما جناح بندی و محدود شدن به برخی جناح های سیاسی برای ما سم کشنده و ممنوع است.

حاج صادقی با بیان اینکه وظیفه اصلی سپاه دفاع از جبهه انقلاب و مبارزه با جبهه استکبار است، خاطرنشان کرد: سپاه مبارزه با جبهه استکبار را وظیفه خود می داند حال اگر این را سیاسی بودن می دانید بله ما هستیم چون اگر بینش سیاسی نداشته باشیم، دین نداریم.

وی با اشاره به اینکه در درون نظام جناح های سیاسی مختلف با سلیقه های گوناگون وجود دارند، گفت: سپاه به هیچکدام از این جناح ها وابسته نیست و وارد هیچ کدام نشده و نمی شود البته در عین حال مواضعی که می گیریم ممکن است با جناحی که انقلابی تر است نزدیک باشد اما قصد مخالفتی با جناح دیگر را نداریم و نه موافقتی با جناحی که فکر می کند موافق آن هستیم، داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در مورد مواضع سپاه از زبان فرمانده سپاه اظهار کرد: مواضع رسمی سپاه از زبان نماینده ولی فقیه، سخنگوی سپاه و فرمانده کل سپاه اعلام می شود و باقی افراد دیدگاه های خود را بیان می کنند و البته قابل احترام است اما موضع رسمی سپاه نیست.

وی در مورد حضور مستشاری ایران در سوریه اظهار کرد: یکی از ابعاد مهم انقلاب حمایت از نهضت های اسلامی مظلومان و مسلمانان جهان است. امروز رژیم اشغالگر صهیونیستی به این جمع بندی رسیده که انقلاب اسلامی کاری کرده است که اسراییلی را که روزی مقابل سنگ کودکان فلسطینی بود امروز در مقابل خود موشک های فلسطینی را می بیند و سنگ های فلسطینیان به موشک تبدیل شده است.یکی از صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل حزب الله لبنان، حماس و غزه بوده است که نشان می دهد جبهه مقاومت شکل گرفته است.


وی افزود: این امر اختصاص به شیعه ندارد و ما شاهد روحیه مقاومت و ایستادگی برادرانمان در منطقه هستیم.

حاجی صادقی در مورد برخی کشورهای خودفروخته منطقه گفت: این واقعا شرم آور است که استکبار بگوید این کشور عربی را یک گاو شیرده می دانیم. حاکمان این کشورهای عربی باید مانند مردمان خود عزت را در مقابل خداوند بجویند و در مقابل استکبار کوتاه نیایند. امروز نهضت اسلامی در سراسر جهان ایجاد شده و اگر روزی استکبار بخواهد با انقلاب مقابله کند تمام دنیا در مقابل او می ایستد.


کسانی که به دنبال خروج ایران از سوریه هستند می خواهند مقاومت را در سوریه بشکنند

حاجی صادقی در مورد کمک مستشاری روحانیون سپاه اظهار کرد: امروز ارتباط ما با کشورهای همسایه از جمله روسیه و دیگر کشورها مانند سوریه بسیار مطلوب است و همین موضوع استکبار جهانی را عصبانی کرده است. حضور ما تا زمانی که خود دولت سوریه بخواهد ادامه خواهد داشت، ما یک سوال از آمریکا داریم چگونه فرسنگ ها دورتر منافع خود را در این کشور می بیند و به خود حق می دهد بدون دعوت سوریه در این کشور بماند حال ما که با دعوت مستشاری سوریه در این کشور هستیم.

وی گفت: آنهایی که به دنبال خروج ایران از سوریه هستند می خواهند با رفتن ایران مقاومت را در سوریه بشکنند اما این آرزو را به گور خواهند برد.


نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: داعش را خود استکبار ایجاد کرد و آن را بهترین راهکار برای مقابله با انقلاب اسلامی می داند.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان اینکه سپاه خدمتگزاری به نظام و مردم را در مقابل هم نمی داند، گفت: سپاه خدمتگزاری به دین و نظام و مردم را در مقابل هم ندیده است برای همین در عرصه های مختلف سازندگی و خدمت به مردم (قرارگاه خاتم الانبیاء) حضور می یابد و این حضور با انگیزه پاسداری از انقلاب و خدمت به مردم است و نه انگیزه اقتصادی، به همین جهت افتخار می کنیم خدمتگزار مردم هستیم و باکی از این نداریم که دشمن در فضاسازی رسانه ای چه نسبتی به ما می دهد.

پایان پیام/34

(Shabestan/Berbagai-Sumber-Lain/ABNS)
Share this post :

Posting Komentar

ABNS Video You Tube

Terkait Berita: