Pesan Rahbar

Sekilas Doa Arafah Imam Husain as dan Doa Arafah Imam Husain as

Doa Arafah (Bahasa Arab: دعاء العرفة ) adalah diantara doa-doa Syiah yang menurut riwayat dibaca oleh Imam Husain as pada hari ke-9 Dzul...

Home » » Agenda Musuh Untuk Meruntuhkan Persatuan Umat Islam

Agenda Musuh Untuk Meruntuhkan Persatuan Umat Islam

Written By Unknown on Selasa, 21 Agustus 2018 | Agustus 21, 2018


Untuk menghadapi imperialis dunia, Amerika dan Israel kita semua umat Islam harus bersatu, karena persatuan merupakan faktor utama untuk mengalahkan musuh.

Hal ini disampaikan Ayatullah Sayyid Muhammad Husaini dalam pesannya dalam acara seminar pendekatan mazhab-mazhab Islam, beberapa waktu lalu.

Dijelaskannya dalam acara tersebut bahwa menciptakan Islam phobia dan menyebarkan ideologi Kristen dan zionisme merupakan tujuan utama para imperialis dunia. Dan untuk memuluskan tujuannya maka mereka menargetkan persatuan kaum muslimin terlebih dahulu.

Ia menambahkan, agama Islam adalah agama yang sempurna yang tidak ada cela sedikitpun di mata dunia.
Namun dengan propaganda yang mereka ciptakan, mereka berusaha untuk membuat Islam menjadi buruk di mata masyarakat dunia.

Sembari menjelaskan bahwa saat ini musuh semakin takut dengan bertambahnya para pemeluk Islam di dunia, Ayatullah Husaini menuturkan, saat ini semua kezhaliman dan kekejaman yang dilakukan oleh Amerika yang bekerjasama dengan zionis tidak lain adalah untuk menyebarkan Kristen dan zionis, oleh karena itu kita harus selalu waspada akan semua propaganda dan konspirasi yang mereka lakukan.

Untuk menghadapi imperialis dunia, Amerika dan Israel kita semua umat Islam harus bersatu, karena persatuan merupakan faktor utama untuk mengalahkan musuh.
Jika dunia Islam ingin meraih kemenangan maka kunci dari hal ini ialah persatuan, kebersamaan dan solidaritas untuk menghadapi konspirasi yang memusuhi kaum muslimin.

دشمن وحدت مسلمانان را هدف قرار داده است
 

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه دشمن وحدت مسلمانان را هدف قرار داده است، گفت: برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، امروز در اولین همایش تقریب مذاهب اسلامی که با موضوع، فرصت‌ها و چشم‌انداز آینده و با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، و جمعی از علمای اهل سنت و شیعه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مسلمانان یک امت واحد هستند و همواره باید مطیع خداوند و دین اسلام باشند.

وی اسلام‌هراسی و توسعه مسیحیت صهیونیستی هدف اصلی استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: دشمن برای دستیابی به این هدف وحدت مسلمانان را هدف قرار داده است.

آیت الله شاهرودی، دین اسلام را دین هدایتگر و برحق معرفی کرد و ادامه داد: دین اسلام دین کاملی است که کمبودی برای اداره جهان ندارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان، به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب ما به جهان صادر شد و دشمنان ما چنین انتظاری نداشتند و به همین دلیل به دشمنی با اسلام و مسلمانان به پا خواستند.

وی جنگ، تحریم و مشکلات اقتصادی را از توطئه های دشمنان برشمرد و عنوان کرد: به خواست خداوند تمام توطئه های دشمنان تا کنون نقش بر آب شده است و امام راحل با همراهی این امت انقلابی ایجاد کرد که بتوانیم از لحاظ فرهنگی، علمی، اقتصادی وتسلیحاتی روی پای خود بایستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان، با اشاره به ترس و واهمه دشمن از ازدیاد مسلمانان در جهان بیان کرد: امروز سردمداران ظلم، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با همکاری صهیونیست در حال توسعه مسیحیت صهیونیسم هستند و از تمام ظرفیت‌ها در این راستا بهره می‌گیرند و ما باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

آیت‌الله‌ حسینی‌شاهرودی، تفکر انقلابی را موجب توسعه جهان اسلام دانست و افزود: دشمنان با ایجاد چالش های برای مسلمانان در صدد ضربه زدن به اسلام هستند و گروه های چون داعش و وهابیت نیز در همین راستا به وجود آمد.

وی با بیان اینکه امت اسلامی نمی‌توانند زیر سلطه کسی باشند، خاطر نشان کرد: اگر ما قدرت نداشته باشیم نمی‌توانیم در عصر امروز دوام بیاوریم و این نشان قدرت ایران است که رهبر می‌فرمایند «مذاکره نمی‌کنیم جنگی اتفاق نمی‌افتد».

نماینده ولی فقیه در کردستان ایجاد شکاف در جهان اسلام و تغییرات در بعضی مبانی فقهی و عرفان را از دیگر توطئه های دشمنان برشمرد و تاکید کرد: مسلمانان بایستی نسبت به این توطئه ها هوشیار باشند، چرا که امروز روز مقاومت است و مقاومت جهان را می‌پیوندد و آمریکایی که می‌خواست ایران را منزوی کند الان خودش به انزوا رفته است.

پایان پیام/79

(Shabestan/Berbagai-Sumber-Lain/ABNS)
Share this post :

Posting Komentar

ABNS Video You Tube

Terkait Berita: