Terdapat banyak ayat dan riwayat yang menjelaskan tentang sosok Imam Zaman afs, karena ia adalah seorang Imam yang nasib dunia ini pada masa nanti berada di tangannya, dimana kelak dengan melaluinya tauhid akan tersebar ke penjuru dunia.
Shabestan News Agency, berkaitan dengan keadilan pada masa pemerintahan Imam Zaman afs, Ayatullah Syarifuddin Husaini menjelaskan bahwa jika usia dunia ini tidak tersisa kecuali hanya satu hari saja maka Allah swt akan memanjangkan hari tersebut hingga Imam Mahdi afs muncul.
Terdapat banyak ayat dan riwayat yang menjelaskan tentang sosok Imam Zaman afs, karena ia adalah seorang Imam yang nasib dunia ini pada masa nanti berada di tangannya, dimana kelak dengan melaluinya tauhid akan tersebar ke penjuru dunia.
Ayatullah Husaini menambahkan, barang siapa yang sebelum kemunculan Imam afs tidak memiliki iman atau pada masa kegaibannya ia tidak mendapatkan karunianya, maka kelak ia tidak akan mendapatkan manfaat apa-apa darinya.
Bagi orang-orang yang tidak ingin mendapat cahaya dan tidak ingin mendapatkan nikmat dari Imam Zaman afs, maka mereka akan menganggap masa kegaiban adalah masa yang kelam, terangnya.
Imam Mahdi afs seperti ayah dan para datuknya yang merupakan orang mulia. Pada saat tiba waktu kemunculannya Imam afs, manusia akan mendapatkan rahmat dan juga ampunan.
Mengenai hal ini ada pertanyaan tentang apakah karamah dan karunia pada masa kemunculan hanya khusus pada zaman itu saja? Lalu apakah kita yang berada pada masa kegaiban Imam afs juga akan mendapatkan karunia tersebut?
Rasulullah saww dalam sebuah riwayatnya mengatakan “demi nama Dia yang telah mengutusku sebagai nabi, mereka akan mengambil manfaat dari wujudnya (Al-Mahdi) dan pada saat kegaibannya mereka akan mendapatkan cahaya darinya, sebagaimana manusia memanfaatkan cahaya matahari yang berada di balik awan sekalipun.”
وی اظهار داشت: اگر یک روز از عمر دنیا مانده باشد، خداوند آن روز را طولانی می کند تا امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) ظهور کند.
آیت الله ملک حسینی روز میلاد امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) را، روز بیعت با انقلاب و رهبری دانست و ادامه داد: قیام امام رستاخیز، زنده کردن پس از مرگ و یک قیامت صغری در این دنیاست.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آیات و روایات بسیاری در مورد شخصیت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) مکرر صحبت کرده اند، زیرا او امامی است که آینده تاریخ در دست اوست و توحید به وسیله او در جهان حاکم می شود.
وی با بیان این که باید به انتظار امام باشیم، زیرا او آیه پروردگار است که خواهد آمد، ادامه داد: کسانی که قبل از طلوع امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) ایمان به او نداشتند و یا در دوران غیبت کسب فضیلت نکردند، نفعی نخواهند برد.
آیت الله ملک حسینی دوران غیبت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) را، دوران سیاهی دانست و ابراز داشت: این دوران برای کسانی که نمی خواهند چراغی را روشن و زیر آن چراغ دانش بیاموزند، معنویت و فضیلت را به دست آورند، دوران سیاهی است.
وی خاطرنشان کرد: دو ماه در محرم و صفر زیارت عاشورا خواندیم و از خدا خواستیم، انتقام خون سیدالشهدا (علیه السلام) را بگیریم؛ یا در جای دیگر زیارت عاشورا او را به عنوان امام هدایت معرفی کردید و از خدا خواستید در کنار او به مقام محمود برسید، اما او کیست؟ او در بهشت هم متفاوت از انسان های دیگر و طاووس اهل بهشت است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که امام شخصیتی که نماد اخلاق، تجسم دانش و دارای بلندای اقتدار و قدرت است، اضافه کرد: او تجسم همه فضایل اخلاقی است.
وی با بیان این که انسانی که حب و بغض بی جا دارد، دروغ می گوید، تهمت می زند و با وقار نیست، خاطرنشان کرد: انسان دارای سکینه، دارای حب و بغض و حتی رذیلتی در وجودش نیست؛ او دو نظام حلال و حرام را برای آینده بشریت می شناسد.
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: او می داند تنها تفکر توحیدی است که می تواند بشر را نجات دهد در غایت، دانش است همه به او محتاج بوده و او به هیچ کس محتاج نیست؛ زیرا قدرتمند است.
این استاد حوزه علمیه ضمن تاکید بر این که افراد بسیاری قدرت دارند، اما به دیگری وابسته هستند، اظهار داشت: این افراد ابرهای تسلیحاتی دارند و 400 میلیارد دلار قرارداد نظامی برای کشتن مردم می بندند، اما فرمان دست خودشان نیست؛ این اقتدار نبوده، بلکه زبونی است. اقتدار این است که همه چیز در دست او باشد، زیرا او تنها به خدای بزرگ محتاج است.
آیت الله ملک حسینی ضمن اذعان به این که بسیاری از شیعیان به انحراف رفته اند، چرا که امام خود، قدرت، اندام و چهره اش را نمی دانستند، تاکید کرد: این افراد ویژگی های امام خود را نمی دانستند، قدرت تاثیرش را نمی دانستند، وقتی انسان نداند، تحت تاثیر مدعیان دروغگو قرار می گیرد.
وی با بیان این که انحرافاتی که تا به امروز در تشیع و اسلام رخ داده، ناشی از عدم شناخت امام بوده است، اضافه کرد: ما از امام محروم هستیم و او نیز غریب و مظلوم است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری دوران غیبت را، دوران سیاه بشریت دانست و تصریح کرد: باید خودمان را بشناسیم، ما انسان هایی هستیم که می خواهیم رشد کنیم، اما باید به حداقل ها اکتفا کنیم.
وی با بیان این که ما مدعیان انتظار، تشیع و کسانی هستیم که وانمود می کنیم در انتظار خاص او هستیم، یادآور شد: انسان منتظر واقعی، انسان عدالت پذیر است، آیا ما انسان عدالت دوست هستیم یا عدالت پذیر؟ از تبعیض بدمان می آید؟ اگر در دادگاه به نفع من ظالمانه حکم شود، این منفعت طلبی، عدالت ناپذیری است که باید خودمان را بشناسیم.
آیت الله ملک حسینی ضمن تاکید بر این که جامعه ای می تواند از امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) بهره ببرد که عدالت پذیر باشد، گفت: اگر از حکم ناحق و پول ناحق لذت بردیم، بدانیم ما انسان غیبت زده ایم؛ اما اگر رنج، سختی و محرومیت را تحمل می کنیم، اما لذت رفاه، حرام، غارت و چپاول بیت المال را نمی خواهیم، انسان عدالت پرور هستیم. پایان پیام/82
آیت الله ملک حسینی روز میلاد امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) را، روز بیعت با انقلاب و رهبری دانست و ادامه داد: قیام امام رستاخیز، زنده کردن پس از مرگ و یک قیامت صغری در این دنیاست.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آیات و روایات بسیاری در مورد شخصیت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) مکرر صحبت کرده اند، زیرا او امامی است که آینده تاریخ در دست اوست و توحید به وسیله او در جهان حاکم می شود.
وی با بیان این که باید به انتظار امام باشیم، زیرا او آیه پروردگار است که خواهد آمد، ادامه داد: کسانی که قبل از طلوع امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) ایمان به او نداشتند و یا در دوران غیبت کسب فضیلت نکردند، نفعی نخواهند برد.
آیت الله ملک حسینی دوران غیبت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) را، دوران سیاهی دانست و ابراز داشت: این دوران برای کسانی که نمی خواهند چراغی را روشن و زیر آن چراغ دانش بیاموزند، معنویت و فضیلت را به دست آورند، دوران سیاهی است.
وی خاطرنشان کرد: دو ماه در محرم و صفر زیارت عاشورا خواندیم و از خدا خواستیم، انتقام خون سیدالشهدا (علیه السلام) را بگیریم؛ یا در جای دیگر زیارت عاشورا او را به عنوان امام هدایت معرفی کردید و از خدا خواستید در کنار او به مقام محمود برسید، اما او کیست؟ او در بهشت هم متفاوت از انسان های دیگر و طاووس اهل بهشت است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که امام شخصیتی که نماد اخلاق، تجسم دانش و دارای بلندای اقتدار و قدرت است، اضافه کرد: او تجسم همه فضایل اخلاقی است.
وی با بیان این که انسانی که حب و بغض بی جا دارد، دروغ می گوید، تهمت می زند و با وقار نیست، خاطرنشان کرد: انسان دارای سکینه، دارای حب و بغض و حتی رذیلتی در وجودش نیست؛ او دو نظام حلال و حرام را برای آینده بشریت می شناسد.
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: او می داند تنها تفکر توحیدی است که می تواند بشر را نجات دهد در غایت، دانش است همه به او محتاج بوده و او به هیچ کس محتاج نیست؛ زیرا قدرتمند است.
این استاد حوزه علمیه ضمن تاکید بر این که افراد بسیاری قدرت دارند، اما به دیگری وابسته هستند، اظهار داشت: این افراد ابرهای تسلیحاتی دارند و 400 میلیارد دلار قرارداد نظامی برای کشتن مردم می بندند، اما فرمان دست خودشان نیست؛ این اقتدار نبوده، بلکه زبونی است. اقتدار این است که همه چیز در دست او باشد، زیرا او تنها به خدای بزرگ محتاج است.
آیت الله ملک حسینی ضمن اذعان به این که بسیاری از شیعیان به انحراف رفته اند، چرا که امام خود، قدرت، اندام و چهره اش را نمی دانستند، تاکید کرد: این افراد ویژگی های امام خود را نمی دانستند، قدرت تاثیرش را نمی دانستند، وقتی انسان نداند، تحت تاثیر مدعیان دروغگو قرار می گیرد.
وی با بیان این که انحرافاتی که تا به امروز در تشیع و اسلام رخ داده، ناشی از عدم شناخت امام بوده است، اضافه کرد: ما از امام محروم هستیم و او نیز غریب و مظلوم است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری دوران غیبت را، دوران سیاه بشریت دانست و تصریح کرد: باید خودمان را بشناسیم، ما انسان هایی هستیم که می خواهیم رشد کنیم، اما باید به حداقل ها اکتفا کنیم.
وی با بیان این که ما مدعیان انتظار، تشیع و کسانی هستیم که وانمود می کنیم در انتظار خاص او هستیم، یادآور شد: انسان منتظر واقعی، انسان عدالت پذیر است، آیا ما انسان عدالت دوست هستیم یا عدالت پذیر؟ از تبعیض بدمان می آید؟ اگر در دادگاه به نفع من ظالمانه حکم شود، این منفعت طلبی، عدالت ناپذیری است که باید خودمان را بشناسیم.
آیت الله ملک حسینی ضمن تاکید بر این که جامعه ای می تواند از امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) بهره ببرد که عدالت پذیر باشد، گفت: اگر از حکم ناحق و پول ناحق لذت بردیم، بدانیم ما انسان غیبت زده ایم؛ اما اگر رنج، سختی و محرومیت را تحمل می کنیم، اما لذت رفاه، حرام، غارت و چپاول بیت المال را نمی خواهیم، انسان عدالت پرور هستیم. پایان پیام/82
(Shabestan/Berbagai-Sumber-Lain/ABNS)
Posting Komentar