Pesan Rahbar

Sekilas Doa Arafah Imam Husain as dan Doa Arafah Imam Husain as

Doa Arafah (Bahasa Arab: دعاء العرفة ) adalah diantara doa-doa Syiah yang menurut riwayat dibaca oleh Imam Husain as pada hari ke-9 Dzul...

Home » » Mentaati Allah Swt Dengan Menjauh Dari Thagut

Mentaati Allah Swt Dengan Menjauh Dari Thagut

Written By Unknown on Jumat, 09 Februari 2018 | Februari 09, 2018


Seluruh anbiya Ilahi datang untuk menyampaikan supaya kita mengikuti Allah swt dan menjauhkan diri dari thagut, perintah ini berlaku bagi seluruh umat manusia di zaman apapun.

Hal ini disampaikan Hujjatul Islam Syir Muhammadi dalam kajiannya saat menjelaskan tentang akar dari Revolusi Islam Iran. Dijelaskannya, Rasulullah saww mengikuti jejak para nabi sebelumnya dalam membentuk pemerintahan Ilahi.

Ia menambahkan, nabi Nuh as, Ibrahim as, Musa as dan seluruh anbiya Ilahi mereka diutus kepada manusia untuk menyebarkan tauhid, dimana untuk merealisasikan tujuan ini hal pertama yang harus dilakukan ialah melenyapkan thagut.

Sebagaimana yang disebutkan dalam Al-Qur’an bahwasanya di setiap zaman pasti ada thagut dan juga Fir’aun pada zaman tersebut, mereka adalah dinding tinggi yang harus dihadapi ajaran tauhid dan penghalang untuk mengenalnya, oleh sebab ini Allah swt di dalam Al-Qur’an mengatakan bahwa para pemimpin thagut dan kafir harus dibunuh.

Lebih lanjut pengajar di hauzah ilmiah ini menuturkan, seluruh anbiya Ilahi datang untuk menyampaikan supaya kita mengikuti Allah swt dan menjauhkan diri dari thagut, perintah ini berlaku bagi seluruh umat manusia di zaman apapun, dimana jika ingin menutup pergerakan setan maka kita harus menisbahkan kafir kepada orang-orang thagut.

Sesuai dengan riwayat yang ada bahwasanya membantu pemerintahan zhalim walau dengan seukuran meraut pena mereka merupakan kekafiran, oleh karena itu Imam Kazhim as menegur Shafwan yang memiliki banyak unta kemudian disewakannya, Imam as berkata Shafwan semua kebaikan ada dalam dirimu kecuali hanya satu, yaitu engkau menyewakan untamu kepada Harun (khalifah dari bani Abbas saat itu) kemudian engkau mengambil upah darinya.”

حجت‌الاسلام شیرمحمدی در مراسم دهه فجر که در مسجد جامع غدیر برگزار شد، درباره ریشه های انقلاب اسلامی، گفت: پیامبر(ص) به تبعیت از انبیاء گذشته مامور به تشکل حکومت الهی بود.

وی افزود: حضرت نوح(ع)، حضرت ابراهیم(ع)، حضرت موسی(ع) و همه انبیا الهی برای استقرار توحید در جامعه بشری مبعوث شدند که برای رسیدن به این هدف نیز ابتدا باید طاغوت را از بین می‌بردند.

حجت‌الاسلام شیرمحمدی با بیان اینکه طاغوت رفتنی است چراکه سست ترین خانه متعلق به طاغوت است، عنوان کرد: به تعبیر قرآن در هر عصر یک فرعون و طاغوت وجود دارد و طاغوت دیوار بلندی در برابر توحید بوده و مانع شناخت آن می‌شود، بر همین اساس خداوند در قرآن می‌فرماید اصل امامان و سران طاغوتی و کفر باید به قتل برسند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه طاغوت ابر تیره و تاریکی است که جلوی تابش خورشید را می‌گیرد، گفت: اگر طاغوتیان باشند چنان سازماندهی می‌کنند که اجازه نمی‌دهند مکتب الهی به موفقیت برسد شب را روز و روز را شب نشان می‌دهند.

وی بیان داشت: اگر امروز سرزمین اسلامی ایران مورد تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی طاغوتیان است چون نور را به عالم انتشار می‌دهد بنابراین دشمنان می‌خواهند با هر وسیله‌ای نظیر جنگ نظامی، جنگ نرم، رسانه، نفوذ و جاسوسی آن را منکوب کنند و چنان یاس ایجاد کنند که مردم بگویند انقلاب ما فایده ندارد.

حجت‌الاسلام شیرمحمدی ابراز کرد: پیامبر اسلام(ص) مامور بود که مغز متفکر شرک و کفر و الحاد را نابود کند اگر این کار را نکند رسالت خود را انجام نداده است، خداوند هرگز نمی خواهد که کفار بر مسلمانان تسلط داشته باشد اینکه ما در مقابل دشمنان شرق و غرب ذلیل باشیم خواست خداوند نیست.

استاد حوزه علمیه افزود: همه انبیا آمدند که بگویند خدا را تبعیت کرده و از طاغوت دوری کنید، این دستور برای همه انسان‌ها در همه اعصار است، اگر خواستید دست و پای شیطان درون و بیرون را ببندید باید نسبت به طاغوت کافر شوید.

وی اظهار داشت: امروز کفر به طاغوت ما در عمل به اقتصاد مقاومتی است، چرا امروز ما باید به سبک غربی‌ها خود را همچون غربی‌ها قرار دهیم، کفر به طاغوت یعنی سبک زندگی غرب، تعلیمات هنری غرب، و بسیاری از الگوگیری‌های غربی را دفع کنیم.

حجت‌الاسلام شیرمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین بت عصر ما سبک زندگی منحط و فاسد غربی است که باید مسلمان واقعی آن را دفع کنند، امروز بالاترین کفر به طاغوت این است که خانواده‌های ما دنبال برند طاغوت نباشد.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: بر اساس مطالعات تاریخی که نسبت به اروپا داشتم می‌گویم که آنها وحشی‌ترین قوم روی کره زمین بودند و امروز هم هستند، 80 میلیون کشته روی کره زمین در جنگ جهانی اول و دوم با مرکزیت اروپا صورت گرفت.

وی افزود: در گذشته اروپاییان مسابقه می‌گذاشتند که با ورود تاجران اجناس مسلمان را بخرند، آنها بهداشت، علم، کشاورزی و دامداری را از مسلمانان یاد گرفتند.

حجت الاسلام شیرمحمدی عنوان کرد: در قرون وسطی اولین کشف پارچه، شیشه، صنایع فلزی، ذوب آهن در ایران بوده است، ساخت اولین بیمارستان، رصدخانه، طب مدرن، کاشف الک و بسیاری از این اولین‌ها در ایران صورت گرفته است، اما همزمان اروپایی‌ها دانشمندان را در تنور می‌سوزاند، بعد از گذشت قرن‌ها همه این موارد را از مسلمانان یاد گرفتند، با این وضعیت متاسفانه امروز برخی از ما فخر می‌فروشیم که برند اروپا را به خود منتسب کنیم در حالیکه این پرستش طاغوت است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه چین و ژاپن تمدن خود را مدیون ایرانی‌ها می‌دانند، ابراز کرد: تمدن بین‌النهرین اولین تمدن روی کره زمین است، کشور ایران تمدنی بسیار دیرین و غنی دارد، امروز ما تحت فشار همین غرب وحشی دانش هسته‌ای خود را تعطیل کردیم، پول نفت ما را که بالای 100 میلیارد دلار است هیچ بانکی جرات ندارد پرداخت کند، امروز کفر اکبر آمریکای جنایتکار است که اگر بانکی در دنیا با ما رابطه بانکی داشته باشد او به خاک سیاه می‌نشاند.

وی درباره قرارداد داماتو گفت: بر اساس این قرارداد هر کس 20 میلیون دلار در ایران سرمایه‌گذاری کند توسط آمریکا تحریم می‌شود، 450 میلیون شیعه در دنیا داریم برخی به اندازه یک بانک پول دارند اما می ترسند آن را به ایران آورده و سرمایه‌گذاری کنند چراکه قانون داماتو آنها را جریمه می‌کند.

حجت‌الاسلام شیرمحمدی اظهار داشت: ما می‌توانیم قدرت اقتصادی در روی زمین باشیم قرآن می‌فرماید بر علیه طاغوت اقدام کنید و سران آنها را بکشید ما به جای کفر ورزیدن به آنها جنس‌های طاغوتی را می‎خریم.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: اروپا و آمریکا در دشمنی با ما هدفشان یکی است اما روش‌های آنها متفاوت است، یکی با پنبه سر می‌برد دیگری همچون گاوچران‌ها حمله می‌کند، در حال حاضر ما چیزی جز موشک نداریم همین یک قلم را هم می‌خواهند از ما بگیرند دیگر چه برای ما باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه ریشه انقلاب اسلامی در کفر به طاغوت است، اظهار داشت: سیاست نه شرفی و نه غربی همان کفر به طاغوت است، دشمن یک روز هسته‌ای ما را تعطیل می‌کند روز دیگر بر حجاب و موشکی ما اشکال وارد می‌کند، موشکی و حجاب هم نباشد چند وقت دیگر مشروبات الکی و هم‌جنس‌بازی را دنبال می‌کند روزی هم خواهد گفت چادر نماد بدبختی است، روزی هم به کما فی السابق به جان قبرستان مسلمانان می‌افتد که تمام آثار اسلام را از بین ببرد.

حجت‌الاسلام شیرمحمدی گفت: کسانی که بخواهند حتی یک قدم از اسلام عقب‌نشینی کنند در مقابل 124 هزار پیامبر تمام شهدا از هابیل تا شهید حججی و شهدای کربلا مسوول هستند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: همه موحدان و خداپرستان باید با هم در راه خدا قیام کنند حتی اگر دو نفر یا یک نفر هم بودید در راه خدا قیام کنید، انقلاب ریشه در چنین اعتقادی دارد.

وی افزود: اگر امروز جوانان ما بیکارند و 11 میلیون جوان مجرد داریم نتیجه الگوگیری از سبک زندگی غربی است.

حجت‌الاسلام شیرمحمدی با مقایسه زمان پیش از انقلاب با پس از آن گفت: کثیبف‌ترین و ضعیف‌ترین شاهان ایران پهلوی‌ها بودند رضاخانی که هنگام فرار از ایران حداقل بالای صد میلیارد دلار طی 40 صندوق با خود برد و انگلیسی‌ها از او دزدیدند، بر اساس گفته دانشمندان صنعت نفت خسارتی که در آمریکا درباره نفت به بالای هزار میلیارد دلار بوده که تا 100 سال دیگر جبران نمی‌شود، در اصلاحات ارضی همین آمریکا زمین‌های ما را قطعه قطعه کردند در حالیکه همان زمان زمین‌های خودشان را به بخش‌های بزرگتری تبدیل می‌کردند.

وی بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران خدمات زیادی به مردم شده است، از آب لوله‌کشی، برق و گاز که بگذریم ما در دنیا رتبه اول علمی داریم، ما جزو 5 کشور برتر در نانو، جزو 10 کشور برتر در هسته‌ای هستیم، در ساخت پهباد، هوا و فضا، ماهواره، الکترونیک و فیزیک و بسیاری علوم دیگر پیشرفت‌های قابل توجهی داشتیم.

پایان پیام/487

(Shabestan/Berbagai-Sumber-Lain/ABNS)
Share this post :

Posting Komentar

ABNS Video You Tube

Terkait Berita: