Pesan Rahbar

Sekilas Doa Arafah Imam Husain as dan Doa Arafah Imam Husain as

Doa Arafah (Bahasa Arab: دعاء العرفة ) adalah diantara doa-doa Syiah yang menurut riwayat dibaca oleh Imam Husain as pada hari ke-9 Dzul...

Home » » Propaganda Buruk Zionisme Atas Ideologi Anti Syiah

Propaganda Buruk Zionisme Atas Ideologi Anti Syiah

Written By Unknown on Sabtu, 23 Juni 2018 | Juni 23, 2018


Kejahatan-kejahatan firqah sesungguhnya yang dilakukan oleh ISIS, pada hakikatnya Israel-lah yang menyebarkan ideologi itu yang mana kelompok-kelompok ekstrem seperti ISIS adalah produk dan hasil dari Israel.

Shabestan News Agency, Seperti yang dilansir dari media massa " lobelog", Umar Badar deputi institusi Arab-Amerika, analis politik politik Amerika di Timur Tengah dan juru bicara proyek pembebasan Palestina dalam sebuah analisis menulis, background dan catatan hitam militer Israel dalam melakukan kejahatan-kejahatan yang beragam memiliki masa yang lama dan panjang.

Langkah-langkah mereka ini dengan menggunakan masyarakat sipil dan non-militer sebagai pelindung dan tameng manusia sampai pemboman dan membombardir di daerah-daerah nonmiliter dengan menggunakan bom-bom kluster dan membunuh para wartawan, tindakan-tindakan ini tidak dapat dimaafkan dari sisi moralitas.

Namun kejadian baru yang lebih aneh minggu lalu terjadi, Juru bicara militer rezim Zionis membuat dan menyebarkan sebuah video berbahasa Arab dalam dua episode yang berisi kata-kata anti dan melawan Syi’ah dan menuduh sebagian dari ulama Syi’ah memiliki hubungan dan kaitan dengan teroris ISIS.

Umar Badar juga mengatakan, kejahatan-kejahatan firqah sesungguhnya yang dilakukan oleh ISIS, pada hakikatnya Israel-lah yang menyebarkan ideologi itu yang mana kelompok-kelompok ekstrem seperti ISIS adalah produk dan hasil dari Israel.

Juru bicara militer rezim Zionis dalam video ini meminta kepada pemimpin-pemimpin Hamas dan jihad Islami dan barisan-barisan muqawwamah untuk mengamalkan dan melakukan fatwa-fatwa pemimpin-pemimpin Arab dan meninggalkan perintah-perintah Iran oleh karena mengikuti perintah-perintah Iran dan berteman dengan orang-orang Iran adalah sebuah kebinasaan dan kehancuran dunia dan akhirat dan akan mendapatkan azab Ilahi.

Mungkin usaha-usaha Israel untuk memperluas permusuhan terhadap Iran bukanlah hal yang baru, namun memperluas kebencian mazhabi dengan menggunakan senjata-senjata jiwa yang tak terhitung jumlahnya pada dua dekade terakhir menunjukkan bahwa mengedepankan dan memilih perdamaian di kawasan dari dan oleh rezim Zionis adalah sebuah mitos dan angan-angan belaka.
سایه شوم صهیونیسم بر ایدئولوژی ضد شیعی داعش

خبرگزاری شبستان:تحلیلگر مسائل خاورمیانه و سخنگوی جنبش آزادی فلسطین در تحلیل نوشت که اسرائیل در حال گسترش ایدئولوژی گروه تروریستی داعش در سایه سکوت جهانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «lobelog»،«عمر بدار»،معاون موسسه عربی آمریکایی ،تحلیلگر سیاسی سیاست های آمریکا در خاورمیانه و سخنگوی پروژه آزادی فلسطین در تحلیلی نوشت: سابقه وحشتناک ارتش اسرائیل در انجام جنایت های مختلف قدمتی طولانی دارد. این اقدامات از استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی گرفته تا بمباران مناطق غیرنظامی با استفاده از بمب های خوشه ای برای ای و کشتن روزنامه نگاران،هیچ گونه توجیه اخلاقی و قابل دفاعی ندارد.

اما اتفاق عجیب تر هفته گذشته،زمانی رخ داد که «اویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی یک ویدئوی عربی دو قسمتی پز از لفاظی های ضد شیعه منتشر کرد و برخی از علمای شیعه را مرتبط با گروه تروریستی داعش دانست.

او شیعیان را خطرناکتر از صهیونیست ها و مسیحی ها خواند و از لزوم اتحاد برای مقابله با آنها سخن گفت.

ادرعی شیعیان را بزرگترین خطر جهان اسلام میداند و معتقد است که اهل تسنن باید برای دفاع از اسلام و نابودی آنها و ایران که یک دولت شیعی است ،متحد شوند.

«عمر بدار» می گوید:خشونت های فرقه ای دقیقا همان کاری است که داعش انجام می دهد؛در حقیقت اسرائیل گسترش دهنده همان ایدئولوژی است که گروه های افراطی مانند داعش پیرو آن هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این ویدئو از رهبران حماس و جهاد اسلامی و گروه های مقاومت منطقه خواست به جای عمل کردن به دستورات ایران به فتواهای رهبران عرب خود عمل کنند چرا که پیروی از دستورات ایران و دوستی با ایرانیان نابودی دنیا و آخرت همراه با عذاب الهی برای آنها به ارمغان می آورد!

شاید تلاش های اسرائیل برای گسترش دشمنی علیه ایران تعجب آور نباشد اما گسترش نفرت مذهبی با استفاده از سلاح که جان تعداد بی شماری را در دو دهه گذشته گرفته نشان می دهد که ترجیح صلح منطقه ای از سوی رژیم صهیونیستی افسانه ای بیش نیست.

این در حالی است که دولت آمریکا به رهبری دونالد ترامپ که مدعی مقابله با گروه تروریستی داعش در سوریه و در سراسر جهان است،چشم خود را بر روی گسترش ایدئولوژی داعش از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین جنایت های این رژیم در غزه بسته است.

به گفته بدار،هر چقدر لفظی های ناشی از نفرت رهبران رژیم صهیونیستی و بی توجهی آنها به جام مردم بی گناه بیشتر می شود،مسئولیت پذیری آنها برای این جنایات به دلیل چشم پوشی قدرت های جهانی کمتر می شود.

پایان پیام/7

(Shabestan/Berbagai-Sumber-Lain/ABNS)
Share this post :

Posting Komentar

ABNS Video You Tube

Terkait Berita: