Pesan Rahbar

Sekilas Doa Arafah Imam Husain as dan Doa Arafah Imam Husain as

Doa Arafah (Bahasa Arab: دعاء العرفة ) adalah diantara doa-doa Syiah yang menurut riwayat dibaca oleh Imam Husain as pada hari ke-9 Dzul...

Home » » Kejahatan Tidak Bisa Lepas Dari Amerika

Kejahatan Tidak Bisa Lepas Dari Amerika

Written By Unknown on Kamis, 05 Juli 2018 | Juli 05, 2018


Sejak sebelum kemenangan revolusi Islam Iran kejahatan Amerika sudah tidak asing lagi, pembunuhan dan teror yang terjadi di Iran merupakan bagian dari kejahatan Amerika terhadap negara ini, akan tetapi dengan itu semua revolusi Islam Iran masih bisa tercetuskan.

Hal ini disampaikan Ayatullah Abdul Karim Abidani dalam ceramahnya beberapa waktu yang lalu saat menjelaskan bahwa setan besar Amerika memiliki banyak catatan kejahatan dan di berbagai negara Amerika banyak melakukan kezhaliman dan kejahatan.

Ia menambahkan, sejak sebelum kemenangan revolusi Islam Iran kejahatan Amerika sudah tidak asing lagi, pembunuhan dan teror yang terjadi di Iran merupakan bagian dari kejahatan Amerika terhadap negara ini, akan tetapi dengan itu semua revolusi Islam Iran masih bisa tercetuskan.

Sembari mengisyaratkan bahwa negara Amerika tidak terbentuk kecuali dengan perampasan dan pertumpahan darah, ia menambahkan bahwa tidak ada satu negara pun yang terlepas dari kejahatan Amerika, sebagaimana yang kita ketahui bahwa perang selama 30 tahun yang terjadi antara Amerika dengan Vietnam yang di dalamnya tercatat pembantaian besar-besaran oleh Amerika adalah satu contoh dari kejahatan yang dilakukan Amerika terhadap negara lain.

Dengan tunduk dan satu suara dengan negara pelaku kejahatan ini tidak akan ada hasil yang didapat kecuali kehancuran dan kebinasaan, sebagaimana Saddam dan Qadafi yang sebelumnya tunduk kepada Amerika namun setelah tidak dibutuhkan lagi mereka dibinasakan oleh Amerika.

Oleh karena itu kita harus selalu menjelaskan kepada masyarakat tentang kejahatan Amerika, sehingga hal ini tidak menimpa negara kita.

Amerika yang kita kenal sebagai Setan Besar adalah dedengkot sejati kejahatan di atas bumi ini. Iblis hanyalah salah satu dari pasukannya yang terjelma dalam negara-negara seperti Arab Saudi, Korea Selatan, Emirat Arab, Jepang, dan negara-negara lain yang siap membantu Amerika dalam mewujudkan tujuan-tujuannya.

دنیا بدون آمریکا برای ملت ها بسیار شیرین خواهد بود

امام جمعه قزوین گفت: دنیا بدون آمریکا برای ملت ها بسیار شیرین خواهد بود چراکه با نبود آمریکا، ظلم و نفاق از دنیا حذف می شود و همه می توانند به راحتی نفس بکشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز (هشتم تیر) در خطبه های نماز جمعه که در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: آمریکا این شیطان بزرگ جنایت های بسیاری را دارد و در کشورهای مختلف هم مرتکب ظلم و جنایت شده است.

وی ادامه داد: از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جنایت های آمریکا وجود داشت به طوری که کودتای 28 مرداد، حمایت از ساواک، تحمیل قانون کاپیتولاسیون، قتل ها و ترورهای مختلف از جمله این جنایت ها بود ولی با این وجود نتوانستند مانع پیروزی انقلاب اسلامی شوند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم جنایات آمریکا ادامه داشت به طوری که سفارت آنها در کشور ما به لانه جاسوسی مبدل شده بود و از طرفی هم ثروت های کلان جمهوری اسلامی را بدون مجوز مصادره کردند ولی در توطئه های مختلفی که داشتند، نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی عنوان کرد: بعد از این دوران، جنگ تحمیلی را داشتیم که صدام با حمایت غربی ها این جنگ را بر کشور و ملت ما تحمیل کرد ولی ملت ایران با توکل به خدا و رهبری امام و ایستادگی در برابر ظلم در این هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدند.

آیت الله عابدینی توضیح داد: ساقط کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی، حمایت از سازمان جاسوسی منافقین، اعمال تحریم ها، تهدید نظامی و غیره از دیگر جنایت های آمریکا و متحدان آن است و این در حالی است که آمریکا این ادعا را دارد که تنها مجری حقوق بشر در جهان است ولی همواره علیه کشور ما و کشورهای مختلف جنایات متعددی را داشته است.

وی اعلام کرد: دنیا بدون آمریکا برای ملت ها بسیار شیرین خواهد بود چراکه با نبود آمریکا، ظلم و نفاق از دنیا حذف می شود و همه می توانند به راحتی نفس بکشند زیرا در هر اتفاقی که در کشور ما رخ داده و هر جنایت و جنگی که در جهان اتفاق می افتد نقش امریکا در آن پررنگ است.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به روز قلم اظهار کرد: در دورانی که سواد عالم گیر نبود، قرآن این کتاب آسمانی با ادبیاتی قوی نازل شد و نخستین آیات هم مربوط به سوره علق بود که بر اهمیت قلم و خواندن تأکید داشت.

وی گفت: این امر نشان دهنده توجه دین اسلام و قران کریم به علم آموزی و تعلیم و تربیت است به طوری که این نگاه موجب شد تا جامعه ای که در آن جهالت و بی سوادی موج می زد به جامعه دارای دانشمندان و اهل فکر تبدیل شود.

آیت الله عابدینی تأکید کرد: ما افتخار می کنیم که دین اسلام حامی قلم، علم و علم آموزی است و امیدواریم حوزه های علمیه، دانشگاه ها و آموزش و پرورش ما با نگاه علمی و دینی ساماندهی شوند و از همه فرصت ها هم به سمت افزایش اندیشه و دانش بهره ببرند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت قلم در حوزه رسانه خاطر نشان کرد: باید بکوشیم قلم هایمان در روزنامه، نشریات، کتاب و فضای مجازی دغدغه ای به جز ایمان، مهربانی، وحدت، توحید، معرفت و عبادت و بندگی نداشته باشد.

امام جمعه قزوین یادآور شد: باید هوشیار باشیم که مبادا قلم هایمان برای مطامع شیطانی و آسیب رساندن به آبروی بندگان استفاده نشود و در واقع باید توجه داشته باشیم که رسالت دینی و انسانی در این حوزه نادیده گرفته نشود.

پایان پیام/293

(Shabestan/Berbagai-Sumber-Lain/ABNS)
Share this post :

Posting Komentar

ABNS Video You Tube

Terkait Berita: