Pesan Rahbar

Sekilas Doa Arafah Imam Husain as dan Doa Arafah Imam Husain as

Doa Arafah (Bahasa Arab: دعاء العرفة ) adalah diantara doa-doa Syiah yang menurut riwayat dibaca oleh Imam Husain as pada hari ke-9 Dzul...

Home » » Revolusi Islam Iran Persiapan Untuk Kemunculan Imam Zaman afs

Revolusi Islam Iran Persiapan Untuk Kemunculan Imam Zaman afs

Written By Unknown on Sabtu, 10 Februari 2018 | Februari 10, 2018


Salah seorang Imam Makshum as berkata bahwa kelak dari sebelah Timur sekelompok orang akan bangkit untuk mempersiapkan kemunculan Imam Mahdi afs.

Shabestan News Agency, berkaitan dengan hari Revolusi Islam Iran dan kemuliaan Sayyidah Zahra sa, Hujjatul Islam Muhammad Syuja’i menjelaskan bahwa mengenai Sayyidah Zahra sa, Imam Shadiq as dalam riwayatnya berkata “barang siapa yang mengenalnya maka pasti akan memahami malam Laylatul Qadr.”

Ia menambahkan, begitu juga dengan Rasulullah saww mengenai puterinya berkata “cahaya Fathimah diciptakan sebelum penciptaan langit dan bumi,” kemudian salah seorang sahabat berkata: kalau begitu berarti Fathimah bukan manusia, Rasulullah saww berkata “Fathimah adalah bidadari yang berwujud manusia.”

Sayyidah Zahra sa adalah sebuah hakikat yang sudah ada sebelum penciptaan makhluq bahkan sebelum penciptaan nabi Adam as, dimana setelah Adam as diciptakan Allah swt memperlihatkan cahaya Fathimah sa kepadanya.

Lebih lanjut Hujjatul Islam Syuja’i menuturkan, salah seorang Imam Makshum as berkata bahwa kelak dari sebelah Timur sekelompok orang akan bangkit untuk mempersiapkan kemunculan Imam Mahdi afs, kebangkitan ini tidak lain adalah kebangkitan Revolusi Islam Iran, karena revolusi ini adalah salah satu karunia agung Ilahi yang diberikan Allah swt kepada manusia setelah Islam.

Dengan begitu barang siapa yang menjual jwia revolusinya dengan permasalahan yang ada saat ini maka sama saja dengan melepaskan tangannya dari Sayyidah Zahra sa, pemerintahan Imam Zaman afs adalah sebuah pemerintahan yang mengantarkan Syi’ah pada kemuliaan, demikian jelasnya.


از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد شجاعی مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) در مراسم بزرگداشت فجر فاطمی انقلاب اسلامی که به همت کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام فجر فاطمی با اشاره به منزلت و عظمت حضرت زهرا(س) گفت: امام صادق علیه السلام در مورد حضرت زهرا میفرمایند هرکس ایشان را درک کند شب قدر را درک می کند.

وی ادامه داد: همچنین پیامبر صلی الله علیه در جایی می‌فرمایند نور فاطمه سلام الله قبل از خلقت آسمان و زمین خلق شده است از ایشان سوال شد پس حضرت فاطمه نمی تواند انسان باشد، پیامبر فرمودند فاطمه یک حوری بهشتی انسان نماست. حضرت زهرا جنسی بهشتی دارد که در قالب انسان ظهور دارد.


حجت الاسلام والمسلمین شجاعی افزود: وجود حضرت زهرا سلام الله علیها یک وجود حاکمیتی، مدیریتی و امامت است که برای فهم آن باید به این فرمایش امام حسن عسگری علیه السلام توجه کنیم که فرمود ما حجت خدا بر مردم هستیم و مادر ما امام ماست.

مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) ادامه داد: حضرت زهرا سلام الله حقیقتی است که قبل از خلقت همه اشیا وجود داشته قبل از خلقت حضرت آدم(ع) خداوند حضرت زهرا را به او نشان داد ایشان مقام اداره کننده و حاکمیتی و مدیریتی بر همه ائمه دارند.

وی با بیان اینکه جز با حاکمیت معصوم مسیر هدایت انسانها باز نیست تصریح کرد: اگر حاکمیت به دست غیر معصوم بیفتد بزرگترین فاجعه بشری اتفاق می‌افتد و بشر فقط با حاکمیت معصوم می‌تواند ادامه دهد و به سعادت برسد، حضرت زهرا سلام الله تمام تلاش خود را می‌کند تا جلوی این فاجعه را بگیرد ما نیز باید از حضرت زهرا درس بگیریم و بدانیم که ایشان چراغ راه ما تا همیشه است.

حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: الگوی دستور کار حضرت مهدی در حاکمیت بر زمین، حضرت زهراست این شخصیت از قبل از خلقت نقش خود را داشته است، جبرئیل در ۷۵ روز پس از رحلت پیامبر(ص) و روزهای باقیمانده زندگی حضرت زهرا هر روز به ایشان سر می زدند و دائماً به ایشان تعزیت می گفتند.

وی ادامه داد: جبرئیل آمد و هر آنچه را قرار بود در ذریه حضرت زهرا سلام الله اتفاق بیفتد به ایشان نشان داد، ۷۵ روز اخبار آینده ملت پیامبر را به ایشان نشان می‌داد که می‌توانست به همه ائمه نازل شود اما اخبار آینده و مدیریتی همه به حضرت زهرا نازل شد حال باید ببینیم معنی تعزیت دادن چه بوده است که حضرت زهرا را آرام می کرده است؟خبراول این بود که میفرمود فرزندت مهدی خواهد آمد و دوران ظلم و ستم و تاریکی نابود خواهد شد و به ایشان فرمود مردم ایران قیام می کنند و زمینه حکومت حضرت مهدی را فراهم می کنند.


حجت الاسلام و المسلمین شجاعی با اشاره به روایات معصومین در خصوص ایران و انقلاب مردم ایران گفت:معصوم(ع) می فرماید از شرق مردمی قیام می‌کنند که زمینه ظهور حضرت مهدی را فراهم می کنند، انقلاب ما چیزی بود که همه منتظر آن بودند و تمام حرکاتی که در ایران انجام شده است با مدیریت حضرت زهرا بوده و با مدیریت ایشان شیعه پا بر جا مانده است و امروز ۴۰۰ میلیون شیعه در دنیا زندگی می‌کنند.

مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین موهبتی است که خداوند بعد از اسلام به بشریت داده است گفت: کسی که انقلاب را نشناسد بیهوده می گوید من فاطمی هستم و شیعه حضرت زهرا هستم!

این استاد حوزه افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در مرحله نظام اسلامی قرار داریم و تا دولت اسلامی فاصله داریم مسلمانان با این انقلاب به عزت رسیدند انقلاب باعث عزت دین شد ما به اوج عزت رسیدیم و در جنگ تحمیلی ابر قدرت ها را شکستیم، اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت نشاند، هرکسی با جمهوری اسلامی درگیر شد ضربه زد اما خودش نابود شد، صاحب انقلاب حضرت زهرا و حضرت مهدی هستند و خودشان از آن محافظت می کنند.

وی ادامه داد: کسی که همراه جریان انقلاب نباشد از مسیر خارج می شود ما انقلابیون پشیمان زیاد داریم که جایگاه حضرت زهرا و مهدی انقلاب اسلامی را نشناخته‌اند این انقلاب قطعا فراز و نشیب خواهد داشت .


حجت الاسلام و المسلمین شجاعی با اشاره به فتنه های آخرالزمان گفت: چشم ما باید آینده را ببیند، اختلاف فتنه به وجود می‌آید اما همین اختلاف و فتنه ها باعث می‌شود مدعیان منافق ریزش داشته باشند.امام زمان(عج) نیز یارانش را غربال می کند همچنان که امام حسین(ع) یارانش را در عاشورا غربال کرد و این انقلاب اسلامی تامین‌کننده لشکریان خالص امام زمان است.

وی تاکید کرد: هرکس روح انقلابی خود را به مسائل روز بفروشد و دست از انقلاب بردارد دست از حضرت زهرا برداشته است حکومت امام زمان حکومتی است که شیعه را به عرت می رساند، انقلاب اسلامی نیز شروع حاکمیت متخصص معصوم بود انقلاب اسلامی شروع نابودی طاغوت بود.

پایان پیام/78

(Shabestan/Berbagai-Sumber-Lain/ABNS)
Share this post :

Posting Komentar

ABNS Video You Tube

Terkait Berita: